Used to

En efterlängtad fredag är kommen. Jag kan inte mer än säga att det är väl behövd när skolan lassar på med oändligt mycket prov, läxor, arbeten osv. så man har och göra hela tiden. Det är dessutom långhelg för oss Polhemselever för måndagen är en ö-dag. Övrig tid gillar vi!

För övrigt har det varit en förvånandvärd bra dag. Spanskan av någon konstigt anledning fick mig på bra humör. Att inte hålla igång vidare mycket på lektioner är mer givande för mig än att ha och göra saker. Det må låta konstigt men när man har Judith så är det fullkomligt begripligt. Dialogen som vi framförde var bäst av alla. Inlevelserik och allt!

Planerna för kvällen var att umgås med min goda vän Line, men som allt annat i världen så kan allt ändras. Tröttheten var på ungeför 90%, så att cykla till Line i regnet var inget vidare lockande. Kvällen spenderades istället med filmen "Supersugen" och den var väl helt okej. Imorgon kväll skall vi dock ha tacokväll hos mig och massa skoj. Jag, Line och eventuellt en Nelly Moberg. Dagen spenderas i stan med Kajsa "Torelif" Hild i all sin ära. Strålande.

image79

Kommentarer
Postat av: kajsa

hihi, kommer bli väldans trevligt imon!:)
Det var skoltröjan;) haha.
Vad bra att du är på bättre humör :D Gör mig glad (:

2008-04-12 @ 01:22:49
URL: http://kaajsaaa.blogg.se
Postat av: kajsa

Inaaa. Hallååå? Uppdatering typ NU tack :D

2008-05-14 @ 16:28:14
URL: http://kaajsaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0