Du var alldeles runt hörnet, i kvarteret - Överallt

Helgen har kommit och gått. Alltför fort om du frågar mig. Men vad har hänt sen sist jag skrev? Jo, skolan började förra veckan i onsdes och det var två hårda dagar som var framför mig. Sista året nu och det är så skönt. Dock samtidigt lika sorgligt.

I fredes var det Malmöfestivalen som gällde med allihopa. Inget speciellt. Ingen pepp. Inget. Men det är alltid trevligt att träffa goa vänner. ALLTID! Fredagen var snabbt avklarad och lördagen kom med glädje för det var då Line och jag skulle gå på bio och se Arn - Riket vid vägens slut! Herregud sicken bra film. Båda två. Definitivt bland mina topp 5. Ja, jag kom rätt så mycket in i filmen och i slutet satt jag med vattniga ögon och tårar som bara rann ner och ville inte sluta.. Japp, jag är en filmgråtande person, det medger jag. Line satt vid den tidpunkten och kollade konstigt på mig och jag såg verkligen henne uttala med sina ögon; "Varför gick jag på bio med henne egentligen?"... Söndagen gled förbi som alla söndagar gör. Inget nämnvärt som hände.



Måndag idag och skolan är definitivt igång i full fart och jag har precis avklarat en timmes mattestuderande. Line är till riktigt stor hjälp må jag säga och jag tror inte att detta var i närheten av sista gången jag ringde henne och bad om hjälp! :)

Nu ska jag byta om och promenera till centrum där en viss Nelly Moberg skall väntas in för en promenad.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag håller med om att filmen var jättebra och det var inte alls konstigt att du grät, själv var jag nära tusen gånger ;)

2008-08-25 @ 21:39:58
URL: http://lillefots.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar: Den kommer från H&M :)

2008-08-25 @ 22:52:33
URL: http://papercup.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad roligt att gå på bio, det tänkte jag göra imorgon och se Mamma Mia än en gång :)

2008-08-26 @ 07:04:35
URL: http://malinan.blogg.se/
Postat av: Linda

Utan tvekan =)

2008-08-26 @ 13:41:45
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0