Lover, you should've come over

Japp, jag är överdålig på att uppdatera men jag har faktiskt bättre saker för mig. Dock, jag bjuder nu på några dagars information.

Onsdagen var en perfekt dag! Fika med Josefina i Lund och vi pratade om allt mellan himmel och jord, i princip. Alltid lika trevligt. På kvällen var det fest! Stinas 18 års fest för att vara exakt. Det var trevligt med fint folk.

I fredes började Malmöfestivalen. Jag kände mig som en bra vän som åkte in med Line och kollade på Billie the vision & the dancers med henne fastän jag inte hört en enda låt. Det var kul ändå. Sångaren var transa. Ytterst roande vill jag påstå.

Igår vart det lördag och en självklarhet att man skulle ta sig in till Malmö för det var trots allt Looptroop Rockers som spelade. Jag var inte pepp på Timo förrän när han skulle spela för då bestämde jag mig att jag skulle ge honom en chans och han var riktigt bra! Anyway, tillbaka till början av kvällen. Det tog Line, Carro och mig över 1h att komma in till Malmö eftersom det var för många på bussen efter vi kommit till Arlöv och dörren gick inte att stänga. Alla av och sedan 15 minuter senare skulle alla på igen. Tålamodet var nära 0 efter det. Därefter, väl framme, fick Line mat och vi promenixa till Stora scenen och såg Looptroop. Sen var det att stå längst fram med Line, Stina och Rebecka och bli ihjälputtad när Timo spelade. Mot slutet blev det panik och jag började gråta för Stina svimmade och vi kunde inte väcka henne och allt blev bara panikartat. Hon mår bra nu dock och det är vad som räknas. Förutom Stina och Rebecka fick vi träffat Mimmi, Wardh och hans vän Max? Jag fick också träffat Arion och Emir. Trevlig kväll bortsett från bussförseningen och Stinas svimmning.

Idag gör jag inget förutom att sakna Josefina något. Läser gör jag nog också och kollar på film. :) Apropå film så har det setts en massa under dessa dagar. Bl.a.: Eternal sunshine of the spotless mind (rekommenderas), Flyboys, The Kite Runner (hemsk, men se den), Becoming Jane, Suburban Girl (faktiskt bra) och Nim's Island för att nämna vissa. Filmfreak? Javisst!

Bara för att nämna något ytterst tråkigt så är det skola på onsdag och jag går sista året på gymnasiet! SHIT!!!

Kommentarer
Postat av: lisa

nice blogg, kommentera o bevaka gärna min massor :D

2008-08-17 @ 18:46:21
URL: http://jhl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0