Lycklig och förvånad

Igår vaknade jag med att min röst var borta. Under hela dagen blev den sämre och sämre och jag kunde inte avsluta meningar. Det var hemskt.

Igår kväll var det kräftskiva/fest hemma hos Nelly. Överhärligt. Kräftor samt grill för vissa (de flesta), alkohol, sötsaker, musik och dans -det kunde inte gå fel, och det gjorde det inte heller. En bra kombination av människor slår aldrig fel. Dansa gjordes det mycket av och det var stunder av bara ren glädje! Jag älskar mina vänner för de är trots allt bäst.

Gårdagens bravader skadade min röst ännu mera vilket nu resulterat till att jag inte kan prata. Får inte prata resten av helgen, ja längre om min röst inte blir bättre. Känner mig inte allt delaktig i någonting. Utanför. Rösten är fan ta mig viktig!!! Förhoppningsvis blir det bättre snart, och om inte så blir det läkaren som gäller. =/



Som i trans blev jag harmonisk och human.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, fy fasen vad vi ägde dansgolvet hos Nelly! :) Sjukt roligt hade vi! Tur att du kom även om din röst var lite halvtaskig (a) <3

2008-08-31 @ 20:55:00
URL: http://hannicken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0