Mojo Pin

För tillfället avnjuter jag en lugn lördagseftermiddag med härlig musik av ingen mindre än Jeff Buckley. Ljuvligt.

Gårdagen erbjöd en hemmakväll då det vanskades släktmiddag. Trevligt värre. Missade en myskväll i Lund med trevligt folk, men det kommer fler så det gjorde inte så mycket. Istället så fick jag mig en filmkväll på kvällen. Blev kanal 5's Tristan+Isolde och framåt natten blev det även August Rush. Åh, underbara filmer, speciellt den senare rekommenderas oerhört mycket.

Det blev en tidig morgon idag då jag skulle ta bussen in till Lund tjugo över tio, redan. Detta gjorde inte så mycket då jag fick ett tillfälle att träffa Mathilda i drygt en timme. Dock är jag lite trött nu, men vem orkar sova? Inte jag i alla fall. Vädret börjar ta sig nu också, lite smått, så förhoppningsvis blir det fint väder nästa vecka! Kvällen erbjuder för tillfället inte mycket men vi får se hur det blir.

Kommentarer
Postat av: kajsa

nej vad hemskt :( åååh dom är så grymt söta !

2008-08-14 @ 13:36:43
URL: http://kaajsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0