Rip it up

Avlopps-Akuten var på besök hemma hos oss idag. Jag bemötte avloppsmannen väldigt ofräsh med äckligt hår och pyjamas. Dock var jag söt ändå! Avloppsmannen sluddrade en massa och jag fattade typ ingenting. Försökte flertalet gånger att upprepa det jag uppfattade för att se om det var rätt men den enda respons jag fick var "flicka lilla....(det rätta 'svaret') som jag fortfarande inte uppfattade". Tråkig dag som gjorde att jag var tvungen att städa huset (ej mitt rum dock :$) vilket hindrade mig från att gå och träna =/ Dock finns det en morgondag där detta skall uträttas!

Särline har köpt sin balklänning redan och jag hatar henne. Snacka om att vara tidigt ute. Dock är den jävligt fin och antar att hon kommer ta det ganska lugnt sedan när alla är i full gång. Anyway. Nu är jag fräsh och ska skutta runt här hemma lite och ha mig.

Kommentarer
Postat av: Line

Avlopps-akuten? det var inte mina kollegor då? :D Jag vet att du älskar mig fastän min klänning är finast och jag kommer vara SÅ vacker på balen :$

2008-08-07 @ 22:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0