Söndermarken

Och så var söndagen kommen. Lika händelselös och tråkig som vanligt. Dock, som tur är, har helgen inte varit alltför händelselös men händelselös likaså.

Fredagen spenderade jag kvällen med Line och det var en massa trevligt. Jag orkar inte skriva vad vi gjorde så jag snor något av hennes text så får ni nöja er med den.

"På kvällen tog jag och Ina bussen in till Lund och fikade lite, sen promenerade vi en rätt lång runda i Lund och pratade om allt möjligt. Älskar att prata med Ina! sen tänkte vi åka hem till mig och chilla lite, visste att Erik skulle ha lite kompisar där men vi tänkte att vi skulle få plats i någon hörna och ta det lugnt. Men redan på vägen till huset märker vi att det var nog en fest av det lite större slaget här hemma. Folk som hoppade av bussen på samma ställe började nämligen röra sig mot samma håll som vi. Var en del folk när vi kom fram ja. Så vi tänkte att vafan då kan vi också ta lite dricka... sen bjöd Erik på lite... sen var jag rätt full." xD (Tackar till Line)

Det var faktiskt trevligt vill jag påpeka. Folket kände man verkligen igen. ALLIHOPA för att vara exakt. Gamla klasskamrater dessutom. MEN KUL!!!

Gårdagen skulle spenderas med att packa upp väskan från semestern vilket jag inte orkat göra på nu en vecka. Planen gick i kras och dagen spenderades i sängen med sjuklig mensvärk. (Nackdelen med att vara tjej skulle jag vilja påpeka). Fick sett en massa Kyle XY dock.

Dagens dag blev total rensning av garderoben och en massa skulle skänkas. Känns ganska så bra nu förutom att mensvärken tog sin start igen i eftermiddes och jag återigen ligger i sängen och gör ingenting.

Som sagt, en ganska så händelselös helg. Förhoppningsvis blir morgondagen mycket bättre för då ska jag iväg och träffa Elin en stund och skvallra om allt och alla. Wonderful. Dock blir det mycket städning imorgon med, men det får ta sig.

Kommentarer
Postat av: Line

tjuv<3

2008-08-03 @ 19:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0