Jag ger dig allt jag har kvar

Hösten har verkligen tagit sin form och förkylningar som kommer till har anlänt. Tragiskt. Jag avskyr att vara förkyld och inte kunna andas genom näsan hela tiden och att inte ha en normal samtalsröst. Fy!

Dagen har ändå varit bra. Helt okej skoldag och jag kan för övrigt inte fatta att jag går sista året med studenten väntandes nästa sommar och med allt som hör där till. Träningen skippades idag för magen ville inte, dock skall morgondagens håla fyllas ut med ett gympapass med min sköna kompanjon; Josefina. Dock får morgondagens pass tas någorlunda lugnt på min sida då förkylningen röjer.

Idag har jag och Line dessutom bakat fem kladdkakor. Mums säger jag bara. Fyra inför morgondagens kräftskiva och en extra till Erik, Lines broder, för att vi kände oss extra snälla. Goda blev de dock en ingrediens saknas.. men vad har vaniljsocker för uppgift egentligen?

Jag har tillbringat kvällen med en kopp Lussete och med ett leende, om inte på läpparna så inombords. Snart börjar Hell's kitechen och jag skall tillbringa en timme framför tvn njutandes till Gordon Ramsys utskällningar. "You fucking asshole"; för att citera honom själv. Sedan får jag tyvärr krypa ner i sängen med Religionsblocket i högsta hugg och läsa om fundamentalism och meditation i all sin ära.

Godnatt!


Jag tror vi flyger nu!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jaaa, visste bara måste jag köpa en ! När jag har pengar - då jävlar :D

2008-08-30 @ 11:58:51
URL: http://kaajsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0