You don't run, not when you're with us...

En söndag lika tråkig som alltid. Den har varit ganska händelselös. Jag har inte gjort något vettigt. Det enda värt att nämnas är att pappa lärde mig lite snabbt hur man ska starta bilen och börja köra och hur man ska backa. Jag kände mig ganska säker och trodde allt skulle gå smort fram men icket, det var svårare. Dock gick det faktiskt ganska bra ändå. Tur.

Annat som gjorts är väl bara att jag äntligen sett Green Street Hooligans och herregud så bra film..

För att inte glömma så har jag lovat mig själv att fastän skolan nu börjat så ska jag försöka ge mig på fotograferingen rejält eftersom jag inte alls gjort det i sommar. Mer plugg, mer fotografering, mer tid för vänner och mindre tid för datorn. Vi får väl ta och se hur denna planen blir.. förhoppningsvis som jag tänkt mig!


                          Och ja, Charlie Hunnam är jävligt snygg här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0