6/12 -08, Lördag

Just nu borde jag egentligen befinna mig på en fest här i Bjärred utklädd till hippie, men istället sitter jag hemma iklädd i pyjamas och morgonrock med äckligt uppsatt hår och röda, sköna tofflor på fötterna. Jag är nämligen krasslig. Min dag har spenderats med att städa mitt rum utförligt, framtills damsugaren gick sönder. Det tog ett antal timmar. Sedan har jag bara suttit och läst den första boken i Twilight serien, om jag kunde drömma. Jag sitter och ler som ett fån hela tiden och vill inte lägga ifrån mig boken för en enda sekund. Den är otroligt bra. Jag har aldrig varit den som både läst boken/böckerna och sett filmen/filmerna. Det har alltid blivit att se filmen istället för att läsa boken. Harry Potter är ju ett exempel. Men eftersom Twiligt filmen var utomordenligt bra och alla (min kusin) tjatade om böckerna så valde jag att börja läsa de också. Herregud så bra den är. Boken är mer detaljerad men jag blir inte besviken på filmen alls, vilket är tur. Jag vill lägga mig i sängen och fortsätta läsa boken men nej, jag måste ta mig igenom, mer eller mindre, halva kapitel 6 i juridik. Jag får väl återgå till det nu.

Trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0