En torsdag, inte likt andra torsdagar

Det har som sagt varit en konstig dag idag. Verkligen ingen vanlig torsdag. Matten var ju lite konstig och svenskan var allmänt tråkig. Mer om det behöver jag inte gå in på. Jag mötte upp Tove efter svenskan vid halv 12 för att skriva vår presentation till religionen imorgon. Det utvecklade sig till att öva i byggnad fem, bland många andra. Jag tog av mig skorna, satte mig på golvet i skräddarställning och intog en meditationsställning. Där satt jag med slutna ögon i sisådär 10 minuter och övade på meditation, som jag för övrigt ska demonstrera imorgon.

Nu ikväll har jag varit med Line på skolan för att gå på balmässa och balmodevisning. Jag var, av någon konstig anledning, väldigt hyper och pratade konstant om helt konstiga saker. Line fördes med, och jag tror stensäkert på att det var något i luften. Balmässan var ingen vidare. Dock bjöds det på smått och gott och dricka, så det är ju aldrig fel. Själva modevisningen var jättebra. Alla var helt duktiga. Att majoriteten av klänningarna var fula är en annan femma. Helena och Anders sjöng och var söta tillsammans. Arion var också jätteduktig när han sjöng sin egna låt, Embrace you. Fin kväll.

Nu ska jag börja skriva mitt brev till Aunt Augusta. Tråkigt, men det måste göras. Trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0