Fullspäckad dag

Jag älskar min kusin Ana. Det är helt ansträngslöst att prata med henne. Hon är lika mycket serietönt som jag är och just nu har vi suttit och pratat i si sådär 15 minuter om bara Twilightböckerna. :D

Dagen idag har varit bra. Jag har hunnit med en massa. Hämta Pragpapper med Josefina, gå i stan tillsammans, träna, göra upp ett pass till mig och fika. Jättemysigt. Jag älskar sådana dagar. Snart ska jag se Grey's Anatomy och sedan läsa Twilight. Imorgon vanskas det fest, vilket kommer bli jättekul.


                                                                                Mitt kusinbarn är så himla söt.


See ya

Kommentarer
Postat av: ylvaaaa

översöt! :)

2008-12-05 @ 22:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0