Gossip Girl #1

Idag är det måndag och det betyder att den sista veckan innan jullovet har tagit sin början. Det är inte långt kvar nu innan vi är inne på sista terminen på gymnasiet. Både skrämmande och så himla kul.

Det har varit en jättebra dag idag. Jag har varit glad p.g.a. vissa människor och dels för att det kändes bra på juridikprovet också. Eftermiddagen har jag spenderat genom att snacka en hel massa och skratta en hel del dessutom. Jag har fått ta del av x antal skvaller om allt möjligt och om man känner mig rätt så gillar jag att höra skvaller. Ytterst kul skoldag måste jag medge.

Nu ikväll har jag sovit en stund och sen har jag skrivit på min engelskuppsats. Den ska egentligen lämnas in idag men Christina sa att vi fick till onsdag på oss och tur är väl det eftersom jag har lite mindre än två sidor kvar att skriva. Det ska nog gå dock. Imorgon.

Nu ska jag sova. God natt allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0