Jordbävning i Skåne

Händelserik dag. Jag och resten av det skånska folket väcktes idag 06:20 utav en jordbävning. Det var en väldigt obehaglig känsla. Hela sängen skakade och allt annat. Jag tyckte det var riktigt läskigt. Resten av dagen har det inte hänt så mycket. Efter skolan gick jag och Josefina på stan och jag köpte en fin ögonskugga. Nöjd. Har äntligen skrivit klar mitt engelskbrev och lämnat in på fronter så från och med ikväll är jag läxfri framtill 8 januari i alla fall. Lättnad är vad jag känner för tillfället.

Nu ska jag kanske kolla lite på Titanic som går på trean eller möjligen The Bodyguard på femman, innan jag lägger mig. God natt gott folk.

Kommentarer
Postat av: Nelly

Jag stod i duschen och märkte knappt något :(

Vadå för ögonskugga? :)

2008-12-16 @ 22:40:33
URL: http://nellymoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0