Lay all your love on me

Igår var det julavslutning i skolan och det var härligt. Lite konstig känsla att det var den sista julavslutningen för vår del på Polhem. Efter avslutningen begav jag och Josefina oss till nova för att handla julklappar. Hon till sin bror och jag till min killkusin. Vi hittade ingenting så vi åkte in till stan och kollade där. Återigen hittade jag ingenting men Josefina köpte ett linne för kvällens festiviteter. Vi kom hem vid halv fem så jag var tvungen att snabbt ta mig in i duschen, äta en macka, packa kläder och diverse andra saker för att bege mig hem till Josefina vid halv sex. Vi fixade till oss riktigt fint, skulle jag vilja säga. Sexy girls walking!

Kvällen spenderades hemma hos Astrid med hennes andra kompisar och syster, Ingrid. Det var jättetrevligt. Hon bjöd på gottemat som inkluderade lasagne med avokadosallad <3. Vin och någon skumpa bjöds det också på. Jättetrevligt. Vi fick ett par utmaningar att göra under efterrätten, varav min var att få alla att "shaka" sin rumpa. ALLA SKULLE DANSA! Jag klarade det galant och det var jättekul. Mattias och Markus anknöt sig också till festligeheten senare, likså Rasmus. Efter ett glas vin för mycket så var det dags för mig och Josefina att bege oss hem. Jag var en aning vimmelkantig, men det var ju trots födelsedagsfirande.

Kvällens lärdom var att vitt vin är så himla gott! (Rött vin kan ta sig). Dessutom att vitt vin slinker ner alltför snabbt vilket resulterar i att jag blir full alltför snabbat. But I loved it anyway.

Snart ska jag iväg till Malmö för att inhandla de sista julklapparna på min lista. Håller tummarna för att jag hittar det jag letar efter. Efter det, vid fem tiden, ska jag till min bror och julbaka och äta chili con carne. Min brors specialite!

Trevlig dag gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0