London, baby!

Jag fick ett mystiskt +44 samtal idag. Tänkte inte mer på det. Kom hem nu för inte så längesen och kollade min mail och där hade jag fått ett mail från någon Vanessa Philip. Läste det och det var på engelska. Efter att ha tagit mig genom det mailet var jag helt överraskad eftersom det var hon som hade ring och ville att jag skulle höra av mig. Hon hade skrivit om att hon fick min information efter jag pratat med hennes kollega, Lina, under SACO mässan och hon ville diskutera mer med mig om mina tankar och funderingar och olika frågor jag hade om att studera i London. Det känns helt verkligt men samtidigt overkligt för tillfället. Jag är glad dock. Kan ju lugnt säga att jag var tvungen att dela med mig av nyheten snabbt :)

Kommentarer
Postat av: Line

Haha telefoner är bäst <3

2008-12-10 @ 22:44:37
URL: http://flenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0