Måndag

En ny vecka har återigen tagit sin början, men det har varit en kul dag. Skrattat så det finns inte och vid lunch var det att minnas tillbaka till den tiden då lunarstorm var hippt. Åh så töntig man var.

Jag borde ha pluggat matte idag men det blev inte riktigt så. Tur att jag inte börjat förrän 12:40 imorgon, så jag hinner gå upp vid nio, halv tio och plugga. Det löser sig. Jag har inte direkt några höga förväntningar på detta provet eftersom jag inte riktigt fattar derivata och dess jävla definition. Håll tummarna för mig, eller som man säger på engelska, keep your fingers crossed. HÖHÖ.

Snart ska jag iväg och köra ett ki box pass med Josefina. Jag hoppas dock att det är Lasse som är ledare eftersom jag inte riktigt känner för att boxas med andra idag. Hoppas, hoppas.

Arrivederci

Kommentarer
Postat av: Nelly

Lunarstorm gjorde att vi blev vänner, så dissa inte det helt :D

2008-12-09 @ 09:06:40
URL: http://nellymoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0