Mysig torsdag

Det har varit en mysig dag idag och jag tycker att jag har hållt igång hela tiden. Hade bara en lektion i morse då vi kollade på Se7en. Jättebra film med Brad Pitt och Morgan Freeman i huvudrollerna, och den handlar om de sju dödssynderna. Efter svensklektionen, kl. 11, mötte jag Hanna och vi gick till graffiti (surprise, surprise) och åt lunch. Vi pratade om allt och inget och det var skönt som bara den. Vi får ta och göra det fler gånger!!! En stund senare mötte Nelly och Anna oss och vi begav oss ut och julshoppade. Jag fick köpt en present till Deni och jag blev jättenöjd med den, faktiskt.

När jag kom hem var det bara att äta innan jag, mamma och pappa skulle iväg till Malmö för att klippa oss. Nu har jag friskt hår utan kluvna toppar och min lugg är dessutom tillbaka. Ain't it wonderful. Jag blev dessutom överglad när min bror kom till frisören en stund efter att vi kommit. Varför vet jag inte, men glad blev jag.

Morgondagen bjuder på en julavslutning och som sedan följs av fortsatt julshopping med Josefina. Det ska bli trevligt och jag hoppas bara att vi hittar något nu. Kvällen bjuder på en middag och (förhoppningsvis) trevligt sällskap. Vad som händer sedan återstår att se.

Trevlig kväll, nu ska jag nog ta och underhålla mig med annat.

Kommentarer
Postat av: Hanna

JA, det måste vi LÄTT göra om!! :) <3

2008-12-22 @ 20:08:06
URL: http://hannicken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0