Om jag kunde drömma

Jag lyckades ta mig igenom halva kap. 6 igår och snart har jag tagit mig igenom andra halvan. Sedan väntar lite matteräkning och lite mer juridikplugg. Kap. 7 också. Jag mår förövrigt mycket bättre nu och ikväll ska jag avnjuta en lång promenad med Line för att få lite frist luft idag, ändå. Måste dessutom översätta abstraktet och sen ska jag och Josefina skriva ett par meningar till på diskussionen + komma på en titel till arbetet.

Läst ut Om jag kunde drömma imorse. När klockan slog halv två inatt orkade jag inte riktigt sitta uppe mer så resterande 30 sidor tog jag mig an imorse. Ja, inget mindre än häpnandsväckande bra. LÄS DEN!



Nu, liter mera juridikplugg.

Kommentarer
Postat av: Josefina

Handlar första boken om de som händer i filmen? :)

2008-12-07 @ 14:10:22
URL: http://merajosefina.blogg.se/
Postat av: Line

Gud vilken ful titel den har på svenska.. twilight -> om jag kunde drömma... HUR GÅR DET IHOP?

2008-12-07 @ 15:49:40
URL: http://flenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0