Catch up

Det är egentligen hög tid att lägga sig men eftersom jag inte riktigt orkar det just nu så tänkte jag att jag kunde informera om mina senaste tre dagar, som jag har varit så dålig på att uppdatera om.

I lördes var det som sagt stan som gällde med Lotta. Mina skor på Bianco var slut och det vi kom hem med var en jättefin ring som båda förälskade sig i. Kvällen spenderades hemma hos Line. Nelly fick sin julklapp av oss, som vi så duktigt hållt hemligt för henne. Det var en film som inte kommer visas för någon annan än oss tre. Den var rolig och heter "Lineas december". Jag skämmer bort mig själv mest bör tilläggas. Efter det rådde det filmtittande med bröderna Flank också med filmen "The assassination of Jesse James" med bl.a. hunken Brad i huvudrollen. Den var bra, men lite svårt att få grepp om ibland.

Söndagen spenderade jag först på Nova. Skorna fanns men något kom över mig så jag bestämde mig för att inte köpa de. Sorgligt, jag vet, but there will be others. Kom istället hem med ett magnet-nagellack som Line har, fast i lila färg. Love it. Köpte dessutom hem den tredje Twilight boken; Ljudet av ditt hjärta. Läste ut halva.

Idag har jag fortsatt att läsa lite. Kan knapp lägga ifrån mig boken, så bra är den, likaså de andra. Kvällen spenderade jag hemma hos Josefina med att äta pizza och skratta till "Heja Björn". Det var lika trevligt som alltid. Nyårsplanerna har vi fått grepp om och jag börjar känna peppen.

Kommentarer
Postat av: Nelly

jag maste fan ocksa kopa ett sant nagellack!

2008-12-30 @ 18:51:59
URL: http://nellymoberg.blogg.se/
Postat av: Linda

GOTT NYTT ÅR :) Ha en bra dag.

2008-12-31 @ 11:15:23
URL: http://lillefots.blogg.se/
Postat av: nelly

mia har spillt mjölk på det förra så pappa tog med ett nytt från jobbet. Det är cp! Knapparna sitter inte där man er van vid det och ibland råkar man stänga av åäö-funktionen. jobbigt! Men ett ilandsproblem :)

2008-12-31 @ 11:53:56
URL: http://nellymoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0