A feaver you can't sweat out

image24

Gaaaaaaaaaaah. Mitt absoluta favoritband kommer hit och jag kan inte åka och kolla. Den 26:e februari är de i Stockholm, men det är för långt. Dock dagen efter är de i Köpenhamn och det är bara 30 min härifrån. JAG VILL JAG VILL JAG VILL! Men jag kan inte :( Ni fattar inte hur ledsen jag är just nu. Mitt absoluta favoritband kommer hit. 30 minuter ifrån mig och jag kan inte åka. Jag är pank som bara den och kan inte låna pengar för jag är skyldig mamma redan och +att hon ska betala gymkortet som kostar en stor slant. Kan inte be henne om mer. Jag hatar dessutom att vara skyldig andra pengar. En av de värsta saker, enligt mig. Kunde de inte bara komma i början av juni så jag kunde fått biljetterna i födelsedagspresent. 18 år då ju och jag hade blivit överglad. FAN TA DETTA!
Nu är jag deppig som fan!

image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0