Bang bang

Ingen uppdatering på några dagar. Varför detta? Jo, för på några dagar nu har jag inte haft något alls i skolan att plugga och då har jag levt livet med mina vänner istället för bloggen.

Gårdagen spenderadet i Malmö med Nelly och Line. Shopping som bara den i drygt fyra timmar. Jag införskaffade två fina nagellack och två sjalar. :) Sjalarna borde jag inte köpt, egentligen, för jag har redan för många. Men esh, man kan aldrig få nog av de. (y) Hemma vid halv sex och vid sju vart det att köpa pizza och vitlöksbröd med andra onyttigheter för kvällen. Line och Nelly again. Mys med melodifestivalen som var världigt roande faktiskt. Björn Gustavsson är en puddig, really. Sedan vart det Titanic, dock inte på tv:n utan på dvd:n. Detta så vi kunde spola över vissa bitar som Nelly och Line inte tyckte om som vart lite läskiga. ^^ Miami Ink på kvällen sen sömn.

image30
- H&M (gårdagens köp)


- H&M (gårdagens köp)


- Indiska



Från vänster;

1. Åhlens

2. H&M

3. H&M

4. En present från Josefina (köpt i Indien)



Jag hatar denna dagen. Jag kan inte bestämma mig för vilket Iv-val (individuellt val) jag ska välja. Jag har 200p och det finns inget som jag känner att jag vill välja sådär direkt. Nej, jag vet att det kommer bli Matte C och där ryker 100p direkt, så de är avklarade.. men sen är det 100p kvar. Vill inte läsa två 50p kurser så det blir en till 100p kurs. Men vilken? Jag sitter och tänker mellan tre stycken. Ska jag välja Engelska C?, för det verkar vara en nyttig kurs och jag kan få väldigt bra betyg i den om jag vill. Eller; ska jag välja etik och livsfrågor? Eller kanske Latin A? Etik och livsfrågor och Latin A ger ju meritpoäng för den juridiska linjen, då är det ju rätt smart att välja någon utav dem!? Men eh, jag vet inte. Dagens i-landsproblem alltså. Imorgon sker valet, så min dag spenderas med läxor och funderingar kring iv-valet!

Kommentarer
Postat av: jonna

snygga sjalar :D

2008-02-10 @ 19:56:17
URL: http://jonnaeklund.blogg.se
Postat av: jonna

svar; ååh, jag längtar riktigt mycket! :D:D:D det är ioförsig alltid bra, men känns som det kommer bli ännu bättre denna säsongen? :D wieee

2008-02-10 @ 20:12:44
URL: http://jonnaeklund.blogg.se
Postat av: jonna

svar; vad bra :D:D

2008-02-10 @ 21:00:26
URL: http://jonnaeklund.blogg.se
Postat av: camilla

snygga! vilka färgklickar..sjalarna alltså ;)

2008-02-10 @ 21:22:57
URL: http://miiillaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0