Hold me. I'cant.

Just nu sitter jag är i min silkesrock som har ett så fint namn som jag bara inte kan komma på för tillfället på grund av tröttheten som ligger i. Men jag sitter här men min dåliga hållning och får ont i ryggen och tvingar upp ögonlocken för jag inte vill sova, jag vill inte. Jag ska kämpa med att hålla de uppe. Jag ska!

Just nu blir det att bara kolla runt på en massa bloggar och läsa lite här och var. Msn är bara tråkigt för alla sover eller är på fest. Jag vill på fest. Kajsa är på fest. Josefina är på fest. Mathilda är också säkert på fest eller så umgås hon med sin pojkvän. En annan 'sak' jag saknar. :/ Nu blev det bara ett deprimerande inlägg. Usch och fy! Jag stoppar här så ni inte blir alltför deppiga en fin kväll som denna. Hoppas er lördag har varit till belåtenhet. Min har. ^^ Nu blir det att tvätta bort det svarta sminket som omringar mina ögon.

 

Jag har en craving nu också. Jag vill se Edward Scissorhands. Lovely film detdär.
God Natt, Johnny Depp får bryda kvällens sista bild.


image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0