I'll be there for you

En riktigt bra dag idag om jag får säga det själv. Plus i kanten för jag har fått kommentarer, vilket alltid är trevligt. Även om det var att mitt hår luktar gott. Tycker jag också, så jag bugar och tackar! ^^

En mindre bra sak är väl att jag har suttit och ringt runt till Mathilda och Kajsa och ingen svarade. Arion pratade jag med men vi kom inte fram till så jättemycket med engelskan, bara en fråga. Kajsa pratade jag dock med senare på kvällen, fast inte om engelska då. Men aja.

Eftersom jag går samhäll-juridik så var vi på tingsrätten idag. Det var meningen att vi skulle se ett mål om "Hot mot tjänsteman" (boooooooring) men det blev flyttat till en mindre sal så vi fick gå på mordrättegång istället. Riktigt intressant. Teckomatorp-mordet för att vara exakt. Väldigt intressant att vi se. Lite overkligt att det verkligen skett men intressant minst sagt. OCH sorgligt, of course.

Nu blir det några avsnitt Vänner innan det sägs god natt!

image32

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Okej hehe :D

2008-02-11 @ 22:28:15
URL: http://BeCoolSodaPop.blogg.se
Postat av: anna

SJUKT snygg header du har :)

2008-02-12 @ 17:00:18
URL: http://asurvivor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0