Next contestant

Nu har jag äntligen tagit mig igenom det stora geografiprovet och jag känner mig så stolt. Det kändes jättebra dessutom så jag är nöjd som en spik i bordet. Dock tar inte det jobbiga slut nu, icke sa nicke, det har bara börjat. Nästa vecka är det ett ännu större prov i tekniskt psykologi som josefina och jag måste ta oss igenom.. det klarar vi dock, det är jag säker på. Dock är det samma dag engelskprov och det glädjs jag mindre av.

Btw, quick speech på engelskan på torsdag; om någon har ett förslag vad man kan skriva om så säg gärna till. 3 minuter långt och på engelska.. Om vad som helst och jag har problem att välja. Självklart!

Nu; back to business.. spanska"uppsatst"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0