Raindrops keep falling on my head

Nu är jag tillbaka och tänkte berätta om gårdagens firande och kvällens bravader.

Gårdagen var stressig, minst sagt. Efter skolan vart det nova som gällde för Josefina and moi. Köpa present till Kajsa i sista minuten. Blev ett vackert Baglady armband och en halsduk från Gina som hon önskat sig. Hon blev glad. Hemma vart man kvart i fem och en timme senare skulle man ta bussen till Lund, again. STRESS! Sprang till bussen och hann precis, likså Josefina. Kinamat på Tatung med tjejerna. Kajsa och Mathilda. MYS! Sen bio med filmen Juno, som jag redan sett. Men det är riktigt bra så den var värd att se en gång till. Väldigt lyckad kväll.

image16
Josefina & Kajsa <3

Dagens händelser har väl inte varit lika många eller lika roliga. Storstädning av mitt rum blev det. Det tog fyra hela timmar. Alltså, det var ingen "vanlig" städning utan rensning av lådor med mera. Känns bra nu när allt är rent och helt dammfritt. Nu ikväll fick vi gäster och mamma lagade väldigt god mat. Fläskfilé med pastasallad och lite annat smått och gott. Till efterrätt; glass, grädde, jordgubbar och maräng. YUMMY! Jag bestämde mig för att bjuda in Nelly och Line och vi hade en jättebra kväll. Gottemat med massa trevligt snack! Lyckat för jag har mina bästa kompisar med mig! <3

image19
Nelly & Line <3

Josefina slog en pling också.

J; "Hej, jag är på fest nu!"
I; "Va kul :)"
J; "Ja, gissa vem som är här?"
I; (tänker).. "Jag vet inte.. vem?"
J; Vår stora idol!?
I; "SNYGG-ANTON? :o :D"
J; "Jepp :D"
I; "Snackat med honom?"
J; "Ja, vi hälsade ^^"
I; "Åååh"
J; "Jag vet :P"

HAHA; vi är så bäst. Ringer varandra bara för att säga en sådan liten sak^^

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar:
Jag tror jag hittar de mesta på www.youknowyouloveme.org

2008-02-03 @ 00:39:08
URL: http://becoolsodapop.blogg.se
Postat av: JOSEFINA

haha, vi är för söta, that's why i love ous

2008-02-11 @ 20:23:38
URL: http://merajosefina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0