Rock away

Mahgad, inget uppdaterande på ett tag. Dåligt, jag vet men jag har ett liv. Min ursäkt till allt känner jag. Iallafall, måndes spenderades med Josefina och Kajsa på kvällen med bio. P.S. I love you, som du ser i föregående inlägg och den var riktigt bra. Loved it. Inom loppet av 20 minuter hade jag gråtit minst 3 gånger. Åh, se den om du gillar bölarfilmer.

Igår spenderade jag dagen med att leka med Phille ^^ "Tjiiiaaaaa, what's poppin' homez?" blev vad dagen gick ut på efter att vi lyssnat sönder Lazee's Rock Away som för övrigt är superbra. Bakade kladdekaka gjorde vi också. Hem vid 6 och åt och efter 20 min stack jag till Line där det vanskades mysigheter och alkohol i mängder.

Idag har jag spenderat dagen med Madeleine. Mysigt och trevligt som bara den. Jag köpte vaniljsås och choklad som jag bjöd på. Vi bakade blåbär- och hallonpaj som blev övergod och sedan chillade vi med buzz, som jag suger på =/ och sen bjöds det på gottemat. Grillad revbensspjäll med kroketter och sallad. MUMS! Vi kollade på One tree hill och fy farao vad jag hatar nannyn. Kvällen avslutades med en helt meningslös film vid namn; The darjeeling limited. Totalt meningslöst gjord film.

Nu är jag hemma och har tråkigt. Gustav är deprimerande som pluggar geografi klockan halv tolv på natten och Kajsa gör sitt bästa för att hålla mig road. Borde nog göra ett bättre försök i att hålla henne road (a).

Imorgon ska jag passa Alice och plugga och klippa mig. Kanske en sväng på stan på kvällen om jag blir nöjd med klippningen och humöret är på topp ^^

image36 image37 image38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0