Every night is another story

Dagen börjar lida mot sitt slut och jag har precis kollat klart på Brothers and Sisters. :) Justin är tillbaka från Irak och skadad. Kitty gör allt fel och Robert sopar upp alltihopa. Alltid lika kul att titta på.

Dagens händelse; Astrid kallade mig pittögd fast jag inte är i närheten av det. Och ja, jag hakar upp mig på sådana löjliga saker men för allt i världen, jag HATAR att bli kallad för saker som jag inte är.
Visst är det jobbigt?

image6

image7

By the way. Jag älskar Rob Lowe. Har alltid gjort. Enda sedan jag såg honom i filmen, St. Elmo's Fire. Åh, superbra film. SE DEN, verkligen. En ung, snygg Rob Lowe och unga Demi Moore är också med. Muy Bien!

GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0