Everything in its right place

[FARA, VARNING FÖR MYCKET KÄRLEKSFÖRKLARINGAR]


Det är sjukt. Blev inspirarad utav Kajsa att kolla lite på mina bilder och så hittade jag denna.. Detta var rätt längesen, men det känns som igår. Fy fan va jag är glad att vi hittade varandra och blev så bra vänner. Dessa människor är underbara. (Jag också :$)

image13

Förresten så fyller Kajsa (längst t.h.) år på fredag :D 1 februari. GRATTIS GRATTIS GRATTIS GUMMAN!
Vi ska ut och fira det med grekisk mat och sedan bio. Juno, som jag reserverade biljetter till ikväll.
Har redan sett den men den är så himla rolig att den tål att ses igen ^^ GIF fredag nununu!
PUSS PÅ DIG KAJSA! DU ÄR ÄLSKAD! <3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: kajsa

aaaaw, sööööööting

2008-01-30 @ 23:09:09
URL: http://kaajsaaa.blogg.se
Postat av: kajsa

bajsblogg. skrev värsta långa kommentare :( daaaamp. aja. tack så jäättemkt, du är så underbar Ina :D sötare får man leta efter. Jag ser ju mongo ut på den bilden!!! Men eftersom det är vi 4 gillar jag den ändå;) Och fredag kommer bli bäst, kan inte bli annat eftersom jag ska vara med er:) Hihi. Känn DIG älskad

2008-01-30 @ 23:11:59
URL: http://kaajsaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0