Oh, the guilt

Har inte varit på blogghumör idag riktigt. Skolan var dock helt okej idag. Chill engelska och så vidare. Rätt kul tp-lektion (teknisk psykologi).. Skrattade rätt mycket. Måns är rolig ibland. Varning för att kalla honom "Tunnan" :$ hoho. Trevlig påg. Han är ju; datatata... COLAMANNEN! Dock har han en ny ärkesrival som är en wannabe Colamannen :o haha xD Som sagt, rätt underhållande lektion.

image15


Har ångest över att jag inte gjort samhällsläxan men jag kan den ärligt talat inte. FATTAR NOLL! Ekonomi och politik är inte mina starka sidor. Minst ekonomi.

Nu ska jag lägga mig i sängen och njuta till en film men dricka i handen.
Sov gott. Pusssshaj!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Det lät skönt att kunna lägga sig och njuta med en film :)

2008-01-31 @ 22:44:53
URL: http://BeCoolSodaPop.blogg.se
Postat av: Viktoria

Svar:Hehe Oh Yes :D

2008-01-31 @ 22:58:54
URL: http://BeCoolSodaPop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0