Something to talk about

Promenad med Nelly avslutad.
Spanskplugg avslutat.
Vän med Gusten, avslutat!

Gustav skrev på msn. Jag låtsades vara borta och att han prata med Egon, mitt andra jag. Gustav gjorde mig lite irriterad så jag kallade honom en cynisk jävel och att jag inte tänkte vara social med honom i skolan imorgon. Sa hejdå och gick ut på en promenix med Nelly. Behövde smsa Gustav senare för jag kände att jag var lite taskig, han sa att det gjorde ont att jag kallade honom en cynisk jävel man att det var okej och att vi skulle bli vänner igen. Jag accepterade och promenerade till ICA för att träffa Nelly. Efter deoköp och energi dryck var det ut och gå. Pratade om en massa. Jag följde henne halvvägs hem och då vi ska säga hejdå så ringer mobilen. Mamma ringer? Naaje. Det var en överraskning. Arion ringde. Var tvungen att stå och förklara slutat på El Bola för honom och efter många om och men förstod han min något komplicerade förklaring :$ Hem vart det sen och läsa spanskan och nu sitter jag här och informerar om väldigt onödig fakta men detta för att jag inte har något att skriva om idag ><

TACK för trevliga vänner.

Och ja, jag är tråkig som väljer Matte C och Engelska C som mina individuella val.
Men Egon är tråkig ibland och jag tycker faktiskt engelska är kul, så det så. :)

Kommentarer
Postat av: luiiiz

el bola

2008-01-29 @ 22:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0