What a girl wants

Film film film. Jag är en filmnörd. And damn proud of it. Kvällens film blev den som visades på trean. What a girl wants, men Amanda Bynes och Colin Firth. Love it. En redig, feel good film tycker jag.

image2


Jag är glad som tusan nu för snart har jag en ny design på min blogg och då kommer jag att uppdatera ofta ofta ofta. Hoppas det uppskattas. :)

Måndag imorgon. Usch och fy. Måndagar är aldrig efterlängtade. Nästan iallafall.

Jag känner också att det hade varit jätteskönt att få åka iväg någonstans snart. Världigt snart. Behöver inte vara utomlands. Kan vara endast 1h härifrån men liksom, att bara få komma bort från allt och alla som är i ens närhet. Det hade vatt skönt. Ingen speciell anledning. Men ni vet.. ibland vill man bara lämna allt för en helg och få pusta ut och vila. Gud, det hade varit underbart.

Nu är det sömn som gäller. ^^
Sov gott allesammans.

Kommentarer
Postat av: Emma

Allt?! Shit, haha. Vet inte om det kommer få plats faktiskt :S

2008-01-27 @ 23:17:01
URL: http://papercup.blogg.se
Postat av: Emma

Jorå, det blir bra. :) Men vill du att headern ska gå utanför bloggen liksom, sådär som jag har eller ska den vara innanför? Ska den vara utanför måste jag ändra själva stilmallen på din blogg sen.

2008-01-27 @ 23:23:30
URL: http://papercup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0