Bland myskvällar och filmtittande

Smått dålig uppdatering från min sida men här kommer den. I lördes så vart det Blentarp som gällde och hem till Anna med Nelly, Line och Hanna. Det var tjejmiddag på G. Det vanskades champange, shots, langos och gottigt godis och chip samt Cranium (där jag och Anna vann). Jättemysig kväll! Såg även filmen A cup of love som är jättebra. SE DEN!



Resten av dagarna har jag inte gjort någonting för att vara ärlig. Jag har bara kollat på en massa filmer och Vänner. Jag har sett bl.a. Hogsfather, Jumper, och Dan in real life. +en massa säsonger av Vänner!


Kommentarer
Postat av: Hanna

En sån tjejkväll måste göras om, så mysig som den var! =)

2008-06-26 @ 00:13:03
URL: http://hannicken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0