Donuts och Franck Ribéry

Dagen har inte varit så pass händelserik som hoppats men bra oavsett. Strossa runt på stan med Nelly i drygt två timmar sedan vart det budgetfika på Donkan. Begedde mig sedan till KG, vilket tog 50 minuter då jag och Nelly gick hur långsamt som helt till Polhem, men sedan vart det rask fart hemåt moster. Där möttes jag upp av kusin + fru och fick se ett ultraljud av mitt kommande kusinbarn Gabriel. 6 augusti beräknas han födas till världen. Det vanskades god mat och glass hos moster sedan lite fotboll; Italien - Frankrike. Dock hemma nu och hur uttråkad som helst. Vänneravsnitt någon? :)

Aaah, tågluffarN smsade mig idag. Den jäveln ska luffa runt i 20 dagar med vänner och göra Europa osäkert. Han åkte idag och jag är inte det minska avundsjuk. Absolut inte. (Får försöka intala mig det under sommaren). Ses den 3 augusti min vän. Åh så lång tid.

Btw, mellan den 6 juli och den 26 juli befinner jag mig i Serbien, respektive Kroatien och steeeker satan för att möta upp och mäta min brunhet med stekarjosefina och stekarkajsa. =) Tror icke jag vinner dock!!

Kommentarer
Postat av: kim

ehm..augusti har jag för mig. håll utkik!:D

2008-06-17 @ 22:28:05
URL: http://millionvoices.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0