Principer och Zlatan

Ikväll är det fotboll som gäller. Sverige - Ryssland och det ska absolut ses. Med vänner också förhoppningsvis. Jag tror inte de vet hur jag kan bli när jag kollar på fotboll. Det återstår väl att se hur det blir ikväll. Zlatan ska spela från början och vi vet ju hur bra Sverige är med Zlatan i spel och sämre utan. Hoppas på vinst men det går bra med oavgjort. Tur i domare har vi också. Oj vad jag låter påläst.

Får hoppas på att Line släpper sin "princip" sak med att inte kolla på fotboll. Skitsnack Flank. Fotboll är nice.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vet faktiskt inte, tror man måste ändra stilmallen helt och hållet :/

2008-06-18 @ 23:11:32
URL: http://papercup.blogg.se/
Postat av: Line

FOTBOLL SUGER

2008-06-20 @ 13:59:13
Postat av: Luis

spain > sweden

rusia > sweden



byebye sweden!! :D:D

2008-06-22 @ 00:46:15
URL: http://luisvega.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0