Running to stand still

Tjohopp. I'm back. Tha gangstah's in da house xD

Haha, ursäkta. Jag behövde verkligen uttrycka så. I alla fall, ni anar inte hur duktig jag har varit idag. Jag har räknat 1½ kapitel matematik, gjort nk:n, nu sitter jag här med svenskan som jag har lite problem med men annars är allt på topp. Igår anlände jag till facebookvärlden och det må jag säga är en fin värld. En fin snokvärld.

Ylvis is on the blogg ofc. En mera-kedja är startad med mig, Ylva och Josefina. Hoho. Och btw, jag måste bara uttrycka att Josefina är så himla bra. Imorgon ska vi förövrigt träna! YES!

Nej, nu räcker det för ikväll; nu ska jag skriva min novell som handlar om ett mentalsjukhus^^ hoho!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Hahaha, du är så jävla skön :)
låter utmärkt, vi ses imårron stumpan.

2008-03-09 @ 21:24:03
URL: http://www.meraylva.blogg.se
Postat av: Emma

Tack så mycket! :D

2008-03-12 @ 22:44:54
URL: http://papercup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0