En humoristisk dag i mitt liv

Det har varit en jättebra dag idag. Jag kom till skolan redan vid 11 tiden och hade handledarmöte. Efter det åt jag och Josefina i skolan och sedan skrev vi lite på projektarbetet. Sen var det dags för min första och enda lektion idag, engelska. Det var presentationer idag om vår bok. Fan vad jag har skrattat idag. Haft tre roande ögonblick.

1. Efter Arions presentation så frågade Christina en massa om hans bok och skillnaderna mellan filmen och boken. Han sa att han hade fått hjärnsläpp men egentligen kom han inte ihåg det. xD Det var sjukt roande.

2. Jag lånade Arions mobil för att skicka ett sms till Nelly. Hon svarar inte men ringer och kallar mig cp i mobilen och säger att jag ska ta mig till botan dirr. Jag gjorde det och hon frågade om jag var sur på henne eftersom jag skickat cp-sms. Jag hade bara skickat ett ju! :o Det roliga var att Arion trodde att det var Helle som skickade och Nelly trodde att det var jag som svarade. Arion blev irriterad på Nelly som han trodde var Helle och Nelly fattade ingenting vad Arion sa som hon trodde var jag. Arion ringde upp henne och trodde hon hette Melly. Weird. När jag fattade detta så började jag garva. Jag ringde upp Arion och sa att det var min kompis han hade smsat hela tiden. Han sa att hon hade kallat honom cp och allt men så förklarade jag att det var eftersom hon trodde att det var jag. xD Han fattade inte varför hon hade hans nummer men det förklarade jag. Det var eftersom jag skickat ett sms från hans mobild. Då kom han ihåg det. HAHA, sjukt roande!

3. Nelly skulle ta ut pengar. Hon stoppar in kortet och säger; "Vadå kortet kan inte läsas?" Hon kollar på kortet och säger till mig att vi ska gå härifrån så snabbt som möjligt så att inte damen bakom förstår vad som var felet. Jag kollade på hennes kort och det var busskortet hon hade stoppat in i automaten. xD Jävligt kul. Garvögonblick tre var det.

Vi fikade sedan på Mondo och pratade om tiden efter gymnasiet och lite så. Träffade sedan Molly och Alexandra och tog bussen hem med de. Sen var det mat och sedan var jag tvungen att prata med Line om absolut ingenting egentligen. Eller ja, jag var bara tvungen att berätta om dessa tre ögonblicken som jag skrivit om ovanför så att hon kunde få sig ett gott skratt också. 40 minuter senare var vi tvungna att lägga på. Dock ikväll så ska jag och Nelly hem till Line och umgås lite. Det blir idoltittande och kanske Pirates of the caribbean (stavning?).

A perfect day in my book.
See ya later!

Kommentarer
Postat av: Line

Tänk vad tråkig din dag hade varit om Nelly hade haft en normal intelligens! Muha <3

2008-11-28 @ 19:31:57
URL: http://flenkan.blogg.se/
Postat av: kajsa

aaaaw! näe asså jag bangar verkligen inte London :D haha. det roliga var att vi såg först inte att han va snygg förens han gav mig vanten och då typ dog vi båda två! Jag ska aldrig tvätta vanten ;D

2008-11-30 @ 00:01:37
URL: http://kaajsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0