En perfekt dag

Det har verkligen varit en jättebra dag idag. Missade två bussar imorse. Illa, men det gjorde inte så mycket. Efter bilden imorse var det meningen att vi skulle ha islamföreläsning tillsammans med G-klassen. Dock var föreläsaren sjuk och vi fick jobba med vår fördjupningsuppgift. Gick okej. Orkade inte så mycket. Sedan var det juridik och sen engelska. Engelskan var ganska dryg med Christina. Dock fick jag lärt mig en del om snus. Alltid nåt. Jag har frusit hela dagen eftersom min jacka har varit i tvätten för att jag trillade i lera igår när jag var med Line och gick i Lund i Botanska trädgården. Inte trevligt. Därav var jag jacklös och hade bara min väst. En så jättesnäll kompis som jag har så lät  Arion mig låna hans jacka när vi skulle in till stan och det behövdes verkligen. Jag hade då tjocktröja, väst och hans dunjacka på mig. Japp, det såg nog konstigt ut men jag frös i alla fall inte.

Efter att Arion följt mig till stan träffade jag upp Josefina som väntat ett tag :$ Vi mös på Espresso House och skrev lite på projektarbetet och sedan åt vi chinabox. Gott som bara den. Blev att vi satt som hemlösa på stationen och kollade ut mot systemet. Väldigt trevligt. Vi fick oss många skratt. Det var bara att forstätta och bege sig för jag frös häcken av mig. Friskishuset för lite ki box blev det ja. Vi satsade och det var nice. I slutet var det en ny övning med Sebastian. Alla skulle springa till alla, som stationer typ. Lite konstigt till en början, men när jag fick göra situps för en kille som såg bra ut så var jag nöjd. :) Nu är jag allmänt trött och imorgon ska jag beställa min studentmössa. Can't wait!

Kommentarer
Postat av: Line

Jag gör en dubbelkommentar! Du hade väl kommit in i rollen som hemlös efter att ha gått runt med smutsiga mjukis och brun jacka i halva Lund :D Söt <3

2008-11-17 @ 23:09:29
URL: http://flenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0