En perfekt helg

Jag och Josefina var sjukt bra igår på våra föreläsningar. Alla gick jättebra och vår mentor/handledare kom även när vi hade den sista för niorna och hon sa att det gick jättebra och att vi var duktiga. Tre veckor kvar nu innan projektarbetet ska in och vi har diskussionen och inledningen kvar. Bara att hoppas på att det i slutändan blir ett bra betyg.

Efter föreläsningarna var jag minst sagt trött men det var bara att ta tag i engelskläxan som skulle vara inne innan 23:59 samma dag. Jag hann precis innan jag skulle med bussen med Nelly. Vi promenerade snabbt till Elias sen var det tjejkväll som vankades. Det var sjukt kul och jag och Line unnade oss att göra en ny ringsignal. "Jörgen""Laila""Är du också transvestit?" xD. Det var väldigt trevligt med tacos, konstiga lekar, dans och härlig musik med mera. Hemma vid kvart över tolv och då hade vi gäster. Var uppe framtills halv två och sedan var jag jättetrött.

Idag har jag unnat mig en mysig dag med ett nytt avsnitt av Grey's Anatomy (som för övrigt aldrig sviker), ett nytt avsnitt av Fringe och att kolla på The Incredible hulk med Edward Norton i huvudrollen (som definitivt aldrig sviker). Efter det var det god mat hemma med kycklinggryta, ris, oxfilé och sallad. Mumsfilibabba. Nu på kvällen har vi alla vatt hos bror på besök. Jag kelade med katterna en liten stund. Det dracks kaffe och te, åts kakor och choklad och tårta och skrattades en hel del. Perfekt lördag i min bok.

Jag hoppas bara att allas helg vatt lika bra. Hej då.

Kommentarer
Postat av: Molly

Härligt att de gick bra :D

2008-11-17 @ 09:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0