fina vänners dag

Första skoldagen är förbi och det var inte alls farligt. Imorse hade jag all tid i världen och det var ytterst skönt. Hann äta en macka, sminka mig och gå sakta till bussen med iPoden i högst hugg. Härliga mornar måste jag säga. Dock sker de inte lika ofta som de borde.

Skolan var i alla fall helt okej. Vg+/mvg- på religionsprovet. Jag är nöjd. Hade ju inte suttit fel med ett mvg helt men jag menar jag fick mvg:t på analysdelen och det är första gången jag fått det. Någonsin. Analysera är inte min grej. Åh, fina vänner fick man se idag. Mattias blev min juridikkompis för dagen. Mathilda och Kajsa blev mina religionskompisar. Känns skönt att prata med kära vänner. Arion blev min engelskkompis. Kändes skönt att prata med honom idag. Han är snäll.

Att plugga idag blev ett minus. Jag gjorde det inte. Dåligt, jag vet.. men jag orkade inte. Imorgon. Fast då ska det ses OTH och GG och Prison Break. Ah, tisdagar <3

Jag kom hem för en timme sen från ett kibox pass med josefina, nelly och molly. Fan va bra vi var. Fått kläm på det hela nu och det blir bara roligare och roligare. Lasse är min favorit. Vi är så tighta. Nu har jag hunnit att ta en lång och skön dusch och det är dags för mig att föna håret och sedan sova. Imorgon är det sovmorgon och det är så skönt.

BTW, det amerikanska valet är imorgon. Vem tror ni vinner, och hoppas vinner? Det ska bli spännande.

Au revoir

Kommentarer
Postat av: Line

Jag och Sebastian är SÅ tighta också.

2008-11-04 @ 10:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0