Flummigheter

Kan inte riktigt sätta ord på dagen. Ganska flummig om jag ska nämna något? På matten pratade bara jag, Kajsa och Mathilda om lite olika saker och ting. Räknade 1½ uppgift. Starkt jobbat. Sen var det svenskprov och det var bara att skriva det man kunde. Kändes jättelite, det jag skrev, men vi får se. Slutade 11 och var hemma redan vid 12. Sen dess har jag luskat information lite här och var och läst i några timmar i min engelskbok som jag nu har 50 sidor kvar i. Ska ta mig till Nelly en stund vid sex-tiden och sen måste jag sätta igång med religionen som det är förhör på imorgon =/

Nu måste jag fortsätta läsa. Jag får snart reda på vem mördaren är. Spännande.
Good bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0