It's the one thing that I've known

Jo, men jag är kär i Edward Cullen, tack! Punkt slut. :D

Händelselös dag. Matte imorse som jag endast hann räkna två uppgifter på. Det var a och b så det var inte ens hela uppgifter heller. Dog av hunger så jag och mathilda gick och handlade en macka med tjugo enkronor. Sen var det svenska. Fick tillbaka proven och jag blev nöjd. Vg+ faktiskt. Bara ett och ett halvt poäng ifrån mvg. Nu är jag dock hemma, och jag hade tänkt sätta mig och läsa idag men nej, det går ju då inte när böckerna inte kommit än. Jag blir irriterad, speciellt eftersom jag kommit hem nu i tre dagar förväntansfull. Imorgon måste de komma, annars blir jag sur.



                                                                                                                    
                                                                                                             - never think


Kommentarer
Postat av: Line

ÅH JAG ÄLSKAR FILMEN :D

2008-11-27 @ 12:48:25
URL: http://flenkan.blogg.se/
Postat av: Sara.S

Åh låten och filmen är så braa!

och han sjunger som en guud!!

2008-12-06 @ 10:36:04
URL: http://saraliksom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0