Killer queen

En bättre fredag än denna har jag nog inte haft på länge. Började 13:15 idag. Dock var jag i skolan en timme innan och tränade på engelskpresentationen med Arion. Ja, att öva gick ju inte bra. Blev mest irriterad på att jag, för att citera Arion; "Du måste artikulera mera. Det ger det höga betyget". Jag kan inte sånt. När det väl var dags gick det jättebra och jag artikulerade röven av mig. Nöjda blev vi och vi fick höra att vår presentation var bäst. De andras var lite konstiga. Vi lyssnade inte alls och skrattade mest.

Sedan har jag spenderat kvällen med Line, Nelly och Stina med att kika på idol. Det var mys. Nu planerar jag och Line ingredienser för Nellys goda tårta imorgon. Mumsig kommer den att bli. Förhoppningsvis. För tillfället njuter jag av Queens musik. Freddie Mercury alltså.

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Josefina

Tänkte precis fråga hur redovisningen gick :D vad roligt att den gick bra! men såklart den gjorde, de var ju du! ha en kul kväll <3

2008-11-08 @ 11:05:42
URL: http://merajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0