Konsten att skjuta upp allt och inget

Jag hatar att jag alltid lyckas med att skjuta upp saker och ting. Är det inte att städa så är det läxan. Dåligt av mig. Men jag är så himla skoltrött!!! Nej, men nu sitter jag och gör svenskan. Ganska tråkigt. Blev lite senare start än väntat. Två timmar för att vara exakt. Det var bara för att jag var tvungen att kolla på OTH och GG. Jag gillar inte Vanessa för övrigt, eller Julius.

Som ni märker så skjuter jag upp svenskan lite till nu. Aj aj. Men tänkte bara informera de som vill veta att jag köpte en überbra maskara idag och den var gul +ett rött bokmärke. Jag är nöjd! :)

Hej då.

Kommentarer
Postat av: Line

Ja, hata Vanessa, BITCH :(

2008-11-18 @ 22:39:17
URL: http://flenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0