Lördag

Det är lördag och det är otroligt skönt. För de som vill veta så fungerar min mobil som den ska nu. Nu kan jag ta emot och skicka sms. Ain't it good?

Gårdagen var full med läxförhör och prov. Engelskuppsatsen kändes faktiskt bra, men vi får se. Efter skolan skulle jag till stan för att leta efter en partytopp. Hittade dock ingen, although, that's beside the point. Innan jag gick från skolan så skulle jag göra ett samtal och tur var att jag valde att göra det inomhus för det gjorde att jag träffade Sofia som jag inte sett på jättelänge. Vi valde att tillsammans gå på stan och sen fikade vi och införlivade min jultradition för första gången iår. Det var jättemysigt. Det snöade dessutom igår.. en hel del! Jag älskar det. Det är helt vitt ute nu och jag njuter av vintern. På kvällen var det fest hos Line. Det var trevligt. Det pratades, dansades, åts, spilldes och dracks. Grattis igen gumman!

Nu ska jag snabbt städa mitt rum, sen måste jag läsa historian och sen ska jag till Kristianstad för att ikväll gå och se Twilight med min kusin. Det skall bli ytterst trevligt och jag längtar.

Just ja, så att jag inte glömmer. Igår kväll så sa Elias till mig att han hade träffat någon på en fest (dock minns han inte vem), och den personen kände inte mig men hade tydligen haft en lektion med mig och han tyckte att jag var snäll. Hoho. Det gjorde min kväll, typ! ^^

Ha en trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: nelly

Just det. Det var på festen vi var på förra lördagen! Han var blond och jag tror han gick i din klass, och han tyckte att du var jättesnäll :D

2008-11-22 @ 11:13:00
URL: http://nellymoberg.blogg.se/
Postat av: Katti

Bosnia!:D

Håller med den där pojken, du är snäll:) Byta msn, kusin?^^

2008-11-22 @ 19:19:15
URL: http://stilikt.blogg.se/
Postat av: Josefina

Finns någon för alla, Ina! En dag står han där, utan att du vet om de. Bättre att vänta, än att ödsla sin tid på någon idiot! <3

2008-11-24 @ 12:56:40
URL: http://merajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0