Lurendrejerier?

Skolan var ok idag. Jag fick som vanligt inte in mycket av det som sades på historielektionen och matten gick ovanligt bra. Jag, Kajsa och Mathilda fick räknat runt fem tal själva och det är nog det bästa jag gjort på hela matte c kursen hittills. Jag och Kajsa fnissade väl mest åt Ödlan första delen av lektionen som små flickor. Det roade oss i alla fall.

Efter skolan tog jag mig till apoteket för att köpa en fet kräm för torr hy. Jag hade valt ut en som Line hade som verkade bra men dum som jag var så frågade jag någon i butiken om hjälp. Istället för att köpa en produkt kom jag hem med tre stycken och en ansiktsmask. Vad i ...? Hoppas bara att de hjälper nu för annars blir jag inte glad, inte.

Spenderat eftermiddan och kvällen med att kolla på OTH, GG och Prison Break och att läsa lite. Nu kollar jag på Christine och sen blir det Brothers and sisters innan jag fortsätter med läsningen. Har jag hunnit med svenskan? Icke. Har inte hunnit något alls känns det som.

Förresten. Skolfotot kom idag. Som jag ser ut. Finns inte ord att förklara hur misslyckat fotot blev på mig. Inte alls nöjd. Ja, ni lär ju se när katalogen kommer. =/

I alla fall. Adjö.

Kommentarer
Postat av: Line

Sounds like a perfect idea! <3

2008-11-11 @ 22:24:59
URL: http://flenkan.blogg.se/
Postat av: mochy

hej kolla gärna vår blogg och bli vän med oss ;)

2008-11-12 @ 10:23:45
URL: http://merayochm.blogg.se/
Postat av: yochm

haha nej m har inga underkläder på sig, shh det är hemligt!

2008-11-12 @ 18:56:45
URL: http://merayochm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0