Misslyckade slutföranden.. aj aj.

Nu har pappa firats med god bosnisk mat och tårta. Det var gott och jättetrevligt. Några av mina bästa stunder i livet är när släkten samlas och har det trevligt. Jag längtar så mycket till julen, verkligen. Det är min favorithögtid. Synd bara att mamma inte är på så gott julhumör längre att hon vill pynta. Hon gillar det helt enkelt inte. Egentligen är det inte det att hon inte gillar pyntet utan mer att hon inte gillar att sätta fram det, ta bort det och sedan städa efter allt glitter och krims krams. Jag, å andra sidan, älskar att pynta. Det gör mig inget att städa sen men det bästa är att få pynta upp alltsammans och om kvällarna få njuta av den mysiga belysningen och stämningen och bara vara. Ni anar inte vad ni kommer att få se när jag skaffar mig en egen lägenhet. Då ni. Ni kommer vara på nordpolen. Winder wonderland.


Dagens är väl att Line och jag dissar varandra hela tiden. Vi njuter båda av det. Man kan ta ut sin irritation om allt som finns runt omkring sig på ens bästa vän och man vet att allt som riktas mot en är på skoj. Totally loving it. Och i smyg älskar hon mina liknelser.

För att helt byta samtalsämne så har jag inte hunnit att ens komma halvvägs på engelskpresentationen. Jag hoppas på glada och mindre sura miner imorgon. Får jobba under dagen helt enkelt. Engelskan är sista lektionen så det löser sig nog.

Imorgon blir det att återse härliga klasskamrater. Det ska bli minst sagt jättekul. Lektionerna, å andra sidan, kommer inte bli lika kul. Ser inte fram emot tisdag eftermiddag som bjuder på matte med Serre. Inte alls. Kajsa, jullåtar? Underhåller oss i alla fall.

Nu ska jag faktiskt sova. Kanske lyssna lite på Jonas Brothers. Min nya drog. Jag älskar dem. PUSS va.

Kommentarer
Postat av: matilda

åå vilken mysig bild vill ha jul! :)

kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):)

2008-11-02 @ 23:31:25
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: Line

AH DU ÄR SÖT <3

2008-11-03 @ 10:05:47
Postat av: Line

Typ, mer än 6 månader iaf ^^ men vi kan ha en bild i månaden? eller veckan kanske?

2008-11-03 @ 10:12:01
Postat av: kajsa

jaa jullåtarna tar oss igenom mattelektionerna iaf:) att vi inte får något räknat är ju en annan sak. haha. <3

2008-11-03 @ 15:33:53
URL: http://kaajsaaa.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Tack för din kommentar! Jag har löst problemet med headern nu, hyfsat i vart fall! Men jag har fortfarande en "ram" runt headern, och jag har inte en aning om hur man får den så bred som du har? Men din är väldigt snygg, ingen man tröttnar på lixom. Vitt är alltid bra, jag tycker personligen att en blogg som går ton i ton hela tiden, typ olika rosa färger hela tiden blir jobbig att läsa. Vitt och svart är däremot färger som funkar alltid. Och en färgglad header är perfekt för att senare ha en mer "lugn" blogg, som är vit eller svart. Ha det bra!

2008-11-03 @ 16:59:14
URL: http://beccaisoverhere.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0