Osammanhängande samtal

Klockan är mycket. Borde egentligen sova, men det gör inget, för imorgon är det Ö-dag på Polhem vilket innebär en ledig dag. Minst sagt efterlängtad.

Pratade med Line ikväll ett bra tag. En timme för att vara exakt. Jag ville skjuta upp mitt läsande ett tag så jag ringde henne och babblade på om ett antal roliga, tråkiga, viktiga samt onödiga saker. Jag vet att hon gillar mina samtal. Alltid lika osammanhängande. Det är det som gör det spännande och roligt att prata med mig! Jag berättade om en händelse som skedde i skolan idag som jag tycke var jättekul och skrattade som bara den. Det var så att jag och Ylva väntade på Josefina utanför matsalen. Jag såg att det kom en kille och en tjej som närmade sig dörren. Jag tryckte på knappen så att dörren skulle automatiskt öppnas när de kom och jag prickade exakt tidpunkten. Precis innan tjejen fick tag i handtaget öppnades dörren av sig själv. De blev helt tagna och överraskade och tyckte det var sjukt coolt att det öppnade av sig själv. Kollade på dörren och förstod ingenting. Jag började skratta. De träffade en kompis och berättade att dörren bara öppnades när de kom framför den och det var häftigt som fan och jag kunde inte hålla mig och brast ut i skratt. Haha. Det gjorde hela min dag. Jag älskar mina oplanerade skämt. :D

Har läst i boken lite också. Det var ganska tråkigt eftersom jag var trött. Dock är boken jättebra. Gjorde klart min och Josefinas powerpoint inför fredagens föreläsningar. Ah, nervöst. Men förhoppningsvis går det bra och vi lär ut ny information till ungdomarna. Så egentligen kan man säga att min och Josefinas helg redan har börjat eftersom vi är lediga från skolan på fredag p.g.a. föreläsningarna. Dock  kommer vi ju befinna oss på vår gamla skola. Suck.

Aja, nu ska jag sova, eller nåt.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0