Relaxicab

Det har varit en fin och trevligt för- och eftermiddag. Började med att jag försov mig och hade en kvart på mig att ta på mig kläderna och cykla till bussen. Sen var det utvecklingssamtal med Pernilla. Aldrig haft ett så känslostarkt samtal innan. Fick mig att inse vissa saker och det känns bra.

Vi prövade studentmössor sedan och beställde. Min blir nog jättefin. Beställde även mjukiströja och byxor +ett par trosor gratis. Sen åkte jag in till stan och fikade, själv. Har aldrig känt mig så mobbad innan. Men det var inte länge. Jag och Nelly drog till Nova och hade lite kvalitetstid. Nu borde jag plugga. Men måste ta det lugnt. Börjar 17:00.

Ps. min mobil är allmänt cp, igen. Jag kan inte skicka eller ta emot sms så om det är något så är det bara att ringa!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0