SACO mässa

Vi var på SACO mässa idag. Jag tyckte det var jättekul att plocka ihop information om utbildningar och universitet. Jag fick mest kataloger med mig hem om utlandet. England speciellt. Jag har tänkt mycket på att ta mig dit efter gymnasiet, så får se hur det blir med det. Jag hade gärna gjort det faktiskt. Frågan är om jag är redo och vågar?

Josefina och jag har varit och tränat ki box och vi hade Frida som tränare. Det var första gången med henne men hon var riktigt bra faktiskt. Nu måste jag duscha sen ska jag ta det lugnt framför tv:n ikväll.

Adios

Kommentarer
Postat av: kajsa

Thank you daaarling :)

Klart du ska till England ;D

2008-11-26 @ 22:29:05
URL: http://kaajsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0